reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
simona smelkova

simona smelkova

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pozrem sa sem-tam aj do diaľky, ale hlavne žijem prítomnosť... Milujem priamosť, nenávidím faloš... Vždy vidím pohár poloplný a nie poloprázdny...enjoy:-) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Blato prekážkou nie je

simona smelkova

Blato prekážkou nie je

Dnes pri behu sa mi pri množstve blata, mlák, jesenného lístia a špinavých tenisiek podarilo vrátiť sa do detských čias... Čias keď som mala krásny, bezprekážkový, šťastný a bestarostný život... Netrápilo ma,kedy si stihnem vyčistiť tenisky,oprať veci a umyť tú dlážku, ktorú určite zašpiním keď sa vrátim domov...  Netrápilo ma, či spadnem a vytknem si členok, alebo zlomím ruku, oderiem tvár a veci podobné.. Lebo vtedy by som prišla domov ,mama by mi to pofúkala, oprala a poupratovala bez jedinného slova...

  • 8. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 593x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu