reklama

Blato prekážkou nie je

Dnes pri behu sa mi pri množstve blata, mlák, jesenného lístia a špinavých tenisiek podarilo vrátiť sa do detských čias... Čias keď som mala krásny, bezprekážkový, šťastný a bestarostný život... Netrápilo ma,kedy si stihnem vyčistiť tenisky,oprať veci a umyť tú dlážku, ktorú určite zašpiním keď sa vrátim domov...  Netrápilo ma, či spadnem a vytknem si členok, alebo zlomím ruku, oderiem tvár a veci podobné.. Lebo vtedy by som prišla domov ,mama by mi to pofúkala, oprala a poupratovala bez jedinného slova...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Dnes pri behu sa mi pri množstve blata, mlák, jesenného lístia a špinavých tenisiek podarilo vrátiť sa do detských čias... Čias keď som mala krásny, bezprekážkový, šťastný a bestarostný život... Netrápilo ma,kedy si stihnem vyčistiť tenisky,oprať veci a umyť tú dlážku, ktorú určite zašpiním keď sa vrátim domov... Netrápilo ma, či spadnem a vytknem si členok, alebo zlomím ruku, oderiem tvár a veci podobné.. Lebo vtedy by som prišla domov ,mama by mi to pofúkala, oprala a poupratovala bez jedinného slova...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Teraz?..... Teraz som dospelá, nohy a ruky ma živia, tvár - "spríjemňuje ostatným ľuďom deň" :-) a mamička je ďaleko na to, aby poupratovala a pofúkala...
 

Ale dnes.... Dnes nebolo na výber... Bežala som cez tie mláky s úsmevom na perách..Nebehám ani kvôli času, ani kvôli km ale len preto,lebo mám hodinu a pol pre seba, kde dokážem úplne vypnúť, odreagovať sa a rozmýšlať nad vecami, nad ktorými za pochodu dňa rozmýšlať nedokážem...


A hlavne..v dnešnej dobe blato a ani mláka prekážka nie je...su horšie veci, ktoré sa v živote dejú... Tak ako pri behu, tak aj v živote, ideš raz do kopca a raz z kopca... Keď si hore, pozeráš na všetkých dolu a ked si dolu, tak sa snažíš byť čo najrýchlejšie hore....

SkryťVypnúť reklamu
reklama


 Ja len....proste..mala som chuť to sem napísať... Bol to úžasný pocit v tom blate... Bola som opäť chvílu dieťa a nik na mňa neukazoval prstom... A mimochodom.. Keby nefotím, tak ten čas je lepší:-)

simona smelkova

simona smelkova

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pozrem sa sem-tam aj do diaľky, ale hlavne žijem prítomnosť... Milujem priamosť, nenávidím faloš... Vždy vidím pohár poloplný a nie poloprázdny...enjoy:-) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu